Rejestracja użytkownika w systemie eMS

Pomoc użytkownika eMS:  »Ekran główny«

Rejestracja użytkownika w systemie eMS

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Pomimo że większość funkcjonalności eMS dostępnych jest bez konieczności posiadania konta w systemie, niektóre z nich - takie jak składanie wniosków do KRS - dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

 

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w systemie eMS, możesz zarejestrować się wybierając stosowną opcję w prawym górnym rogu ekranu:
 

 

Przejdź do rejestracji użytkownika

Przejdź do rejestracji użytkownika

 

Jakie informacje będą potrzebne przy rejestracji użytkownika?

 

Przed rozpoczęciem rejestracji warto zgromadzić informacje potrzebne w trakcie procesu rejestracji:

 

dane osobowe użytkownika - imiona, nazwiska, data i miejsce urodzenia, numer PESEL oraz rodzaj dokumentu tożsamości, jego numer i organ wydający,

 

dane kontaktowe - adres e-mail,

 

dane do logowania - login i hasło do systemu eMS,

 

dane adresowe - zamieszkania, zameldowania, do korespondencji,

 

dane konta bankowego - nazwa banku, numer rachunku.